AM-i (+ 3 Bewertungen) | Sortlist
AM-i cover
AM-i logo

AM-i

verified-flag
Newcastle upon Tyne, Australien
AM-i is a Customer Engagement Agency that's proud to work differently. We're pragmatic, focussed on delivering actionable solutions without the typical agency spin. We provide end-to-end Customer Marketing solutions: Strategy:  Converting your customers, driving customer value and building brand loyalty. Brand:  Bringing your brand to life with strategic positioning and a strong identity. Creative: Combining strategic thinking with effective, direct response design. Data: Using analysis and segmentation to build long term Customer Lifetime Value. Automation/CRM:  Optimising the full suite of products your marketing automation platform offers. We are Loyalty specialists. The key pillars in our process: Discover:  Gather insights to clearly define your loyalty strategy and vision. Design:  Create a market-leading program, based on loyalty best practice. Validate:  Conduct research, workshops and assessments to refine the program and secure business endorsement. Set up:  Managing technical implementation, partner negotiations, operational change, employee training, and launch planning. Launch:  Go-to-market planning/execution, customer experience management and program tracking/reporting.
12 Personen im Team
Spricht Englisch
4 Projekte in ihrem Portfolio
Arbeitet remote auf der ganzen Welt
Sortlist Mitglied seit 2020
Gegründet 2013

Dienstleistungen

11 Dienstleistungen angeboten von AM-i

Dienstleistungen
Erfahrungsstufe

Bewertungen
Ab

  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in E-Mail-Marketing (8)
    DesignHTMLMarketing AutomationDataSegmentationconceptualizationDirect MailingStrategy
    Referenzen in E-Mail-Marketing (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - E-Mail-Marketing
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - E-Mail-Marketing
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - E-Mail-Marketing
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - E-Mail-Marketing
    Kunden in E-Mail-Marketing (4)
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national
    MyerEinzelhandel | national
    Dan MurphysGetränke | national
    BupaVersicherung | national

    Erfahren Sie mehr über E-Mail-Marketing


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in Markenbildung & Positionierung (1)
    Brand Design
    Referenzen in Markenbildung & Positionierung (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Markenbildung & Positionierung
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Markenbildung & Positionierung
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - Markenbildung & Positionierung
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - Markenbildung & Positionierung
    Kunden in Markenbildung & Positionierung (4)
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national
    MyerEinzelhandel | national
    Dan MurphysGetränke | national
    BupaVersicherung | national

    Erfahren Sie mehr über Markenbildung & Positionierung


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in Werbung (17)
    campaign developmentCustomer JourneyMedia PlanningDigital StrategyMarketing AutomationATLDigital CampaignCustomer ExperienceBrand DesignCreative Strategy+7
    Referenzen in Werbung (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Werbung
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Werbung
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - Werbung
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - Werbung
    Kunden in Werbung (4)
    BupaVersicherung | national
    Dan MurphysGetränke | national
    MyerEinzelhandel | national
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national

    Erfahren Sie mehr über Werbung


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in Digitale Strategie (2)
    StrategyMarketing Automation
    Referenzen in Digitale Strategie (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Digitale Strategie
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Digitale Strategie
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - Digitale Strategie
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - Digitale Strategie
    Kunden in Digitale Strategie (4)
    BupaVersicherung | national
    Dan MurphysGetränke | national
    MyerEinzelhandel | national
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national

    Erfahren Sie mehr über Digitale Strategie


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Referenzen in E-Commerce (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - E-Commerce
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - E-Commerce
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - E-Commerce
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - E-Commerce
    Kunden in E-Commerce (4)
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national
    MyerEinzelhandel | national
    BupaVersicherung | national
    Dan MurphysGetränke | national

    Erfahren Sie mehr über E-Commerce


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Referenzen in Textgestaltung (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Textgestaltung
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Textgestaltung
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - Textgestaltung
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - Textgestaltung
    Kunden in Textgestaltung (4)
    BupaVersicherung | national
    Dan MurphysGetränke | national
    MyerEinzelhandel | national
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national

    Erfahren Sie mehr über Textgestaltung


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Referenzen in Grafikdesign (4)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Grafikdesign
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Grafikdesign
    Customer & Loyalty Marketing - MYER - Grafikdesign
    Customer & Loyalty Marketing - Woolworths Rewards - Grafikdesign
    Kunden in Grafikdesign (4)
    Dan MurphysGetränke | national
    BupaVersicherung | national
    MyerEinzelhandel | national
    Woolworths RewardaEinzelhandel | national

    Erfahren Sie mehr über Grafikdesign


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Referenzen in Content-Strategie (2)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Content-Strategie
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Content-Strategie
    Kunden in Content-Strategie (2)
    BupaVersicherung | national
    Dan MurphysGetränke | national

    Erfahren Sie mehr über Content-Strategie


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in Webseitengestaltung (1)
    Marketing Automation
    Referenzen in Webseitengestaltung (2)
    Customer & Loyalty Marketing - Bupa - Webseitengestaltung
    Customer & Loyalty Marketing - Dan Murphys - Webseitengestaltung
    Kunden in Webseitengestaltung (2)
    BupaVersicherung | national
    Dan MurphysGetränke | national

    Erfahren Sie mehr über Webseitengestaltung


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in Webanwendung (1)
    HTML Integration

    Erfahren Sie mehr über Webanwendung

Benötigen Sie eine dieser Dienstleistungen?

Fragen Sie AM-i nach einem Angebot und erhalten Sie in kürzester Zeit eine Antwort.




Team

12 Mitglieder in AM-i's Team

Einfache Kontaktaufnahme mit AM-is Team

Senden Sie ihnen eine Nachricht und erhalten Sie in kürzester Zeit eine Antwort.


Auszeichnungen

AM-i wurde 0 Mal ausgezeichnet


Bewertungen

3 Bewertungen für AM-i

5/5
(3 Bewertungen)
KC
Kate ChapmanSenior Marketing Lead at NRL
5/5

“The team at AM-i have helped to steer our strategic thinking and value propositions for our fan and participant engagement programs. Leading both qualitative and quantitative research and overlaying key customer insights, they never lose sight of what’s in the best interest of the customer, or the business for that matter.“



PD
Patrice Den HartogDirector Customer Marketing & Data at Foxtel
5/5

“AM I has supported Foxtel to define our BTL comms strategy and contact plan.  Just as importantly, they helped with the tools and processes to execute it. We have adopted an agile way of working, collaborating as a team, on project based sprints. This has allowed us to rapidly solve problems and deliver actionable solutions.”



BW
Bernard WilsonGeneral Manager Loyalty, Data & Media at Myer
5/5

“It's rare to find an agency that can stretch across strategy, creative brief and ultimately execution expertise. This is why I enjoyed working with AM-i. They're passionate about brand application, but always linked to a desired customer journey and commercial outcome. They're the custodians of the customer, whilst optimising between short & long term performance and driving activity into market. At Myer, I used them to map our end-to-end journeys whilst overhauling our CRM activity content, optimised for direct response. They pulled learnings and opportunities into an engagement framework to help us move swiftly to an executable plan including supporting us across Salesforce programs. I would recommend them unconditionally, and look forward to using them again.”


Haben Sie mit AM-i gearbeitet?

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit uns.

Bewertung abgeben

Kontakt

Kontaktdetails von AM-i

Details


http://am-i.com.au

  • Headquarter27-29 Watt St, Newcastle NSW 2300, Australia