Proto, Kitchener | Sortlist
Proto cover
Proto logo

Proto

verified-flag
Kitchener, Kanada
100% contact centre automation for local languages
Proto is the provider of inclusive chatbots and multilingual contact centre automation in emerging markets. Proto's AI customer experience (AICX) platform is powered by proprietary natural language processing (NLP) for under-resourced and mixed languages. By using Proto's AI-enabled chatbot, various industries, from finance to gaming, can offer their customers faster responses and no wait times. With the help of the NLP engine, the AICX solution understands 80+ languages, including rare and mixed languages such as Kinyarwanda, Twi, Taglish, etc., which only 6% of chatbots in the world can do. Proto's AI chatbots help companies save costs and free up human agents through the smart use of automation. This’s possible to use multilingual CX automation across websites, SMS, and customers' preferred messaging apps like Messenger, Twitter, WhatsApp, Viber, etc. Any business that needs to handle an unlimited number of customer queries per day will benefit from this AICX solution.
40 Personen im Team
Spricht Englisch
Sortlist Mitglied seit 2022
Gegründet 2017
Noch keine BewertungSchreiben Sie die erste Bewertung

Dienstleistungen

3 Dienstleistungen angeboten von Proto

Dienstleistungen
Erfahrungsstufe

Bewertungen
Ab

  • Beschreibung
    Proto is the provider of inclusive chatbots and multilingual contact centre automation in emerging markets. Proto's AI customer experience (AICX) platform is powered by proprietary natural language processing (NLP) for under-resourced and mixed languages.
    By using Proto's AI-enabled chatbot, various industries, from finance to gaming, can offer their customers faster responses and no wait times. With the help of the NLP engine, the AICX solution understands 80+ languages, including rare and mixed languages such as Kinyarwanda, Twi, Taglish, etc., which only 6% of chatbots in the world can do. Proto's AI chatbots help companies save costs and free up human agents through the smart use of automation.
    This’s possible to use multilingual CX automation across websites, SMS, and customers' preferred messaging apps like Messenger, Twitter, WhatsApp, Viber, etc. Any business that needs to handle an unlimited number of customer queries per day will benefit from this AICX solution.
    Skills in Webanwendung (2)
    web application developmentcustom software development

    Erfahren Sie mehr über Webanwendung


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.


    Erfahren Sie mehr über Software Entwicklung


  • Beschreibung

    Für diese Dienstleistung ist keine Beschreibung vorhanden.

    Skills in Innovation (1)
    Natural Language Processing

    Erfahren Sie mehr über Innovation

Benötigen Sie eine dieser Dienstleistungen?

Fragen Sie Proto nach einem Angebot und erhalten Sie in kürzester Zeit eine Antwort.




Team

40 Mitglieder in Proto's Team

Einfache Kontaktaufnahme mit Protos Team

Senden Sie ihnen eine Nachricht und erhalten Sie in kürzester Zeit eine Antwort.


Auszeichnungen

Proto wurde 0 Mal ausgezeichnet


Bewertungen

Noch keine Bewertung für Proto

Haben Sie mit Proto gearbeitet?

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit uns.

Bewertung abgeben

Kontakt

Kontaktdetails von Proto

Details


https://www.proto.cx

  • HeadquarterOntario 7, Waterloo, ON, Canada